צעד חריג במפלגת העבודה: חברי הסיעה תומכים ביו"ר מיכאלי

איתי גדסי No Comments on צעד חריג במפלגת העבודה: חברי הסיעה תומכים ביו"ר מיכאלי

כלל חברי סיעת העבודה חתמו על מכתב תמיכה ביו"ר המפלגה מרב מיכאלי בבחירות הפנימיות שייערכו מחר. "פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות את המפלגה"

Israelis cast their votes at a Labour party polling station in Tel Aviv on January 24, 2021, Party members go to the polls to choose the party leader for the upcoming general elections. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** מפלגת העבודה הצבעה קלפי תל אביב בחירות מפלגה חבר כנסת פריימריז תל אביב צילום: Miriam Alster/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הפריימריז מחר: כלל חברי סיעת העבודה בכנסת פרסמו היום (ראשון) מכתב תמיכה ביו"ר המפלגה מרב מיכאלי בבחירות לראשות המפלגה. "לפני כשנה וחצי נבחרה מרב מיכאלי לשבת בראש מפלגת העבודה. מאז, פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות את מפלגת העבודה. בתקופה זו, נשבה רוח מהפכנית במפלגה וזו צמחה ושגשגה מחדש וטיפסה להישג של שבעה מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת ה-24", נכתב.

"לראשונה מזה שנים, סיעת העבודה פועלת בשותפות, במקום במחנאות וכל זאת תוך כדי השאיפה למקסם את היכולות האישיות ותפיסות העולם של כל חברי הסיעה. תחת מנהיגותה של מרב, הפעילות של הסיעה כקבוצה וכן קידום הערכים האישיים של כל אחת ואחד לא התנגשו אלא היוו מטרות שקודמו שכם אחד.

עוד נכתב: "אנו, כל אחד ואחת מחברי הכנסת והשרים, מביעים הערכה עמוקה, ביחד ולחוד, על המנהיגות שגילתה מרב השנה, על היכולת לעמוד בראש משרד ממשלתי מורכב ולהרים סיעה מהקרשים; על היכולת לתמרן ולחיות במתח המתמיד שבין שמירה על יציבות הקואליציה לבין מימוש הערכים של מפלגת העבודה; על האמון שהיא העניקה לכל אחת ואחד ועל הגב שניתן לנו בכדי לקדם את הסוגיות הבוערות שהביאו כל אחת ואחד מאיתנו למשכן הכנסת או למסדרונות הממשלה.

"כמפלגה שעושה דמוקרטיה ולא רק מדברת עליה, אנו שמחים ומברכים על ההתמודדות שמזכירה לכולנו דמוקרטיה מהי, בניגוד לרוב המוחלט של המפלגות האחרות.

לסיום נכתב, "אנו קוראות וקוראים לכל אחד ואחת מחברי מפלגת העבודה לממש את זכותה הדמוקרטית ולהצביע  לבחירות לראשות המפלגה, שמתקיימים מחר. כולנו כסיעה, בצעד שלא נעשה מזה דורות במפלגת העבודה, תומכים במועמדותה של מרב מיכאלי ומקווים שחברות וחברי מפלגת העבודה יביעו אמון בפעם השנייה (וההיסטורית) במרב מיכאלי כיושבת-ראש מפלגת העבודה".

כפי שצוין במכתב, מדובר בצעד חריג במיוחד במפלגה, שעשתה לה שם של תנועה "עורפת ראשים" במשך השנים. בשנים האחרונות התחלפו ראשי המפלגה בזה אחר זה. רק בחמש השנים האחרונות כיהנו כיו"ר המפלגה מרב מיכאלי (עדיין), עמיר פרץ, אבי גבאי ויצחק הרצוג. אל מול מיכאלי מתמודד הפעם מועמד בעל סיכויים נמוכים במיוחד, מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני.

הפריימריז במפלגה יתקיימו מחר (שני) בין השעות 10:00 – 19:00 ועשויים להשתתף בהן עשרות אלפי חברי וחברות המפלגה.

דרכי הצבעה:

– קלפיות: קלפיות פיסיות להצבעה יוצבו ברחבי ישראל בערים מרכזיות; באר שבע (האבות 44), חיפה (מוריה 91), תל אביב (ברודצקי 15) וירושלים (נחמן אביגד 1).

– כתובת אינטרנט מיוחדת שתישלח במסרון לחברי המפלגה

בחודש שעבר אישרה ועידת מפלגת העבודה את תקנון הבחירות הקובע כי בעלי זכות ההצבעה לראשות המפלגה יהיו חברים וחברות שהתפקדו בטרם הכרזת רה"מ על פיזור הכנסת בתאריך 20.6.2022. ישנם כ-36 אלף בעלי זכות הצבעה בבחירות לראשות המפלגה.

ביום חמישי האחרון, ערכו במפלגת העבודה "ניסוי כלים" מוצלח לשיטות ההצבעה השונות וכעת יתמקדו אנשי המפלגה במניעת מגוון סוגי "הפרעות" שייתכנו ביום הבחירות עצמו.



0 תגובות